Nieuwe bewoner gezocht

De woning krijgt een aanbouw en daarmee komt er een slaapkamer vrij voor een nieuwe bewoner. De woongroep zal dan bestaan uit 7 bewoners. Op de groep staan altijd twee professionele begeleiders, die op momenten ondersteuning krijgen van vrijwilligers. Er is door deze ruime bezetting van begeleiders en ook nog de inzet van vrijwilligers veel ruimte voor persoonlijke aandacht en ontwikkeling.

Wij koken de maaltijden zelf en doen dit zoveel mogelijk samen. In de avonden en weekenden kan iedereen ontspannen met een eigen activiteit zoals een boekje lezen en tv kijken of in bad in onze snoezelbadkamer. Daarnaast ondernemen wij graag gezamenlijk nog een activiteit zoals een stukje wandelen of fietsen, een spelletje of voorlezen. Ook wordt er 1x per week gezwommen en bezoeken een aantal bewoners op vrijdag graag de soos of G-disco. In het weekend gaan wij graag met de bus op pad

Een deel van onze bewoners heeft school of werk buiten het huis. Een aantal bewoners en een externe deelnemer volgen dagbesteding vanuit huis. Er worden dagelijks tripjes ondernomen naar het bos, de vlindertuin, speeltuin, de supermarkt of simpelweg een lekker blokje om. Eenmaal per week wordt er gezwommen bij Heliomare en fysiotherapie op de woning is een mogelijke optie.

Wat wij zoeken:

We zijn op zoek naar een persoon in de leeftijd van 18 tot 30 jaar die bij Stichting Achter de Duinen wil komen wonen. Uit praktische overwegingen zoeken we iemand die niet rolstoel gebonden is met een ZZP 4 of 5 indicatie.

Voor vragen en meer informatie kunt u contact opnemen met: info@stichtingachterdeduinen.nl

Bekijk onze "advertentie" in pdf formaat (opent nieuw venster).

Dagbesteding Huis achter de duinen